Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Będąc konsumentem - co do zasady przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, poprzez wiadomość e-mail, przesłaną na adres: anibeeeanimeee@gmail.com

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

Link do pobrania wzoru: KLIKNIJ I POBIERZ WZÓR FORMULARZA

 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zwracaną rzecz w oryginalnym opakowaniu (wraz ze wszystkimi dodatkami), należy przesłać niezwłocznie na adres podany w wiadomości e-mail, którą otrzymają Państwo wraz z potwierdzeniem przyjęcia reklamacji, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Zwracany artykuł przesyłany jest na koszt kupującego.

 

W mailu należy podać numer konta bankowego w celu dokonania zwrotu. Zwrot płatności nastąpi nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wstrzymanie zwrotu płatności może nastąpić do czasu otrzymania rzeczy, lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

 

 SZYCIE NA MIARĘ - ZWROT

  • MANUFAKTURA ani beee, ani meee oferuje możliwość zakupu wyrobu uszytego na miarę na wzór dostępnych w ofercie modeli.

  • Uszycie na miarę następuje według wymiarów podanych przez Kupującego w zamówieniu.

  • Przy zamówieniach realizowanych na odległość, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie wymiarów przez Kupującego.

  • Zgodnie z pkt 3 art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. O prawach konsumenta:

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    (…) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    Zgodnie z powyższym zapisem - wyroby szyte na miarę nie podlegają możliwości zwrotu ani wymianie.

 

 REKLAMACJE

Choć MANUFAKTURA ani beee, ani meee dokłada wszelkich starań, aby dostępne artykuły hand-made były najwyższej jakości oraz wolne od wad - w przypadku, gdy zakupiony towar okaże się posiadać wady fizyczne, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć poprzez adres e-mail: anibeeeanimeee@gmail.com

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Pallotyńska 1, 27-600 Sandomierz

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady, o których Klient wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży.

 

W związku z wykrytą wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Przy każdym roszczeniu Sprzedawca ma prawo jednorazowo dokonać naprawy lub wymiany produktu, ale tylko jeśli jest w stanie zrobić to niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. MANUFAKTURA odpowiada za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.